Powered By Blogger

ur self

Friday, October 16, 2009

Dia....yang ku kenal...mohd faez mohd fadzil....
















faez....
Saya nak awak tahu...sy syg sgtt kat awak..kadang2 kita selalu jer gaduh,tapi bukan laut namanya jika airnya tidak berombak..bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka..tapi sy beruntung kerana memiliki kekasih seperti awak..awak pandai menyelesaikan masalah secara bijak,dan penuh ksih syg...

faez..
Mencintai sy dgn penuh kasih syg..itulah kelebihan awak yang tidak ternilai sekarang.....sy rasa,klau sy menghabiskan berjuta2 duit untuk awak sekalipun,tidak akan sama harganya dengan cinta yang awak berikan..we have a very strong relationship,and there is a lot of trust from me to you..

faez..
Cemburu dan rindu itu biasa,bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah cemburu dan rindu..memang sy cemburu bila awak berborak mesra dengan perempuan lain..sy selalu cuba untuk elakkan perasaan ni sbb sy tau awk mmg seorang yg suka berkenalan...tapi x kisah laa,yg penting awak ikhlas dgn sy..tapi jauh di sudut hati ini,sy percaya sgt dgn awk..

faez...
Saya selalu bgtau awk..apabila awk cuba mncintai sy,jangan cinta sesungguh2 nya dan jangan korbankan segala-galanya sebelum sy menjadi milik awak yg sah,cukuplah sekadar mencintai sy dengan hati yg ikhlas..sy akan merasainya..saya takut suatu hari nanti sy akan menjadi org yg paling awk benci..saya nak menjadi tiga peringkat dlm hidup awak...org yg awak cinta..org yg awak syg..org yg awak ingin hidup bersama selama-lamanya..

faez..
dari dulu lagi sy dah bgtau awak..sy tidak mempunyai alasan kenape sy mencintai awak..kerana cinta sy bukan pada fizikal,rupa paras,wang, dan mata awak...tapi cinta sy dtg secara tiba2..awak hadir semasa hati sy terluka..sy berasa senang dengan kehadiran awak..dan sampai sekarang,sy tidak pernah menyesal dengan semua yg berlaku sebaliknya sy bersyukur sgt sbb dapat memiliki awak sebagai kekasih sy..

faez..
setelah begitu lama kita bercinta,awak telah mngajar sy byk perkara2 yg baik dan sy rasa awk adalah calon terbaik untuk dijadikan ketua keluarga...awak sentiasa menghormati org tua...walaupun kdg2 sikap awak pelik,tapi sy terhibur sgt bila dapat bersama awak..awak melayan sy dgn sopan..sy mmg menghormati awak...saya tak tahu mcm mna nak luah kan betapa dalam nya cinta sy untuk awk..

faez..
lau bleh sy nak kawal masa di dunia ni...bia msa berhenti bergerak dan sy bleh berada di samping awk untuk masa yg lama....sebelum awak pergi meninggalkan sy((insyaallah jika ada rezeki awk ke peringkat yg lebih tinggi)),sy nak tenung awak lama2..klau bleh sy nak rakam memori2 kita bersama untuk tatapan minda sy...

faez..
terima kasih untuk selama ini..awk menjaga saya..awak melindungi sy...awk mencintai sy..tiap kali sy berada di samping awk,sy x pernah rasa takut..sebalik nya saya yakin yg awak akan melindungi sy..sy rasa sy dah jumpa mr.right sy..tapi sy harap sgt semua ni akan berkekalan untuk selama-lamaya..unending love story..


1 comment: